Νέα Υπηρεσία helpdesk "Ρωτήστε έναν Βιβλιοθηκονόμο"
Με την έναρξη του νέου ακαδημαϊκού έτους η ΒΚΠ εγκαινιάζει ένα νέο, σύγχρονο τρόπο επικοινωνίας με το κοινό της μέσω της υπηρεσίας helpdesk «Ρωτήστε ένα Βιβλιοθηκονόμο» (Ask a Librarian). Η υπηρεσία αυτή στοχεύει στην ταχύτερη εξυπηρέτηση των αιτημάτων του κοινού της, χρησιμοποιώντας ένα σύστημα ελέγχου κατάστασης του αιτήματος.
Σε κάθε αίτημα που υποβάλλει ο χρήστης δίνεται ένας μοναδικός αριθμός τον οποίο μπορεί να χρησιμοποιήσει για να ελέγξει την απάντηση που του δίνεται για αυτό.
Κατά την σύνταξη υποβολής αιτήματος ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει «Θέμα» για το οποίο συγκροτεί το αίτημα, καθώς και να δηλώσει την ιδιότητά του. Παράλληλα, ο χρήστης έχει πρόσβαση σε όλα τα ερωτήματα που έχει υποβάλλει.
Αυτό που απαιτείται είναι η χρήση έγκυρης διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Τα μέλη της ακαδημαϊκής μας κοινότητας θα πρέπει να χρησιμοποιούν την ιδρυματική ηλεκτρονική τους διεύθυνση.
Η πρόσβαση στην υπηρεσία μπορεί να πραγματοποιηθεί από :
- Πληκτρολογώντας τη διεύθυνση http://library-helpdesk.hua.gr/
- Από τον ιστότοπο της ΒΚΠ και συγκεκριμένα το σύνδεσμο «Ρωτήστε μας» > Helpdesk
- Από τον Ηλεκτρονικό μας Κατάλογο επιλέγοντας «Ρωτήστε μας»
Η υπηρεσία «Ρωτήστε ένα Βιβλιοθηκονόμο» (Ask a Librarian) έχει αναπτυχθεί από το Σύνδεσμο Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών (ΣΕΑΒ) και έχει παραμετροποιηθεί για τις ανάγκες της Βιβλιοθήκης μας, χωρίς κόστος.
Ευχαριστούμε το προσωπικό του ΣΕΑΒ και συγκεκριμένα τον κ. Γ.Βεράνη για τη συμβολή του στην ανάπτυξη, παραμετροποίηση και χρήση της υπηρεσίας από τη Βιβλιοθήκη μας. Τέλος, ευχαριστούμε το Κέντρο Δικτύων του ιδρύματός μας για την υποστήριξη που πρόσφερε κατά την διαδικασία υιοθέτησης της υπηρεσίας από τη Βιβλιοθήκη μας.