Έρευνα της αποτελεσματικότητας της επικοινωνιακής στρατηγικής της ΒΚΠ του ΧΠ
Η επικοινωνιακή στρατηγική αποτελεί ένα σημαντικό μηχανισμό γνωστοποίησης του έργου του οργανισμού στο κοινό που εξυπηρετεί. Στο πλαίσιο της αναθεώρησης και του εκσυγχρονισμού της επικοινωνιακής στρατηγικής της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης (ΒΚΠ) του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου (ΧΠ) και με την ενθάρρυνση και την υποστήριξη της Αντιπρυτάνεως κας Ε. Γεωργιτσογιάννη εκπονείται η συγκεκριμένη έρευνα που σκοπό έχει να διερευνήσει το κάτωθι ερώτημα: «η ΒΚΠ του ΧΠ με τα μέσα επικοινωνίας που διαθέτει έχει καταφέρει να γνωστοποιήσει το έργο και τις δράσεις της στο κοινό που εξυπηρετεί;»
Τελικός στόχος της έρευνας είναι η διαμόρφωση μιας σύγχρονης και αποτελεσματικής επικοινωνιακής πολιτικής ικανής νʼ ανταποκριθεί στις ερευνητικές και εκπαιδευτικές απαιτήσεις του κοινού της.
Η συμβολή σας στην πραγματοποίηση της παρούσας έρευνας είναι πραγματικά πολύτιμη. Η έρευνα είναι ανώνυμη και τα δεδομένα που θα συγκεντρωθούν θα χρησιμοποιηθούν καθαρά για ερευνητικούς σκοπούς. Η είσοδός σας στο ερωτηματολόγιο πραγματοποιείται από τον κάτωθι σύνδεσμο μέχρι και 28/2:
https://docs.google.com/forms/d/10UeNP4V7p5LDgKAR83O_DjD1PrkJXCWO03ODl2g8-QQ/viewform
Σημειώνεται ότι η έρευνα πραγματοποιείται στο πλαίσιο εκπόνησης διπλωματικής εργασίας στο ΠΜΣ «Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων» του ΕΑΠ.
"Όταν ξέρει κανείς ν'ακούει, μιλάει πάντα καλά" Μολιέρος